Oidipusz - Cupra Leon 1.5 eTSI DSG

A Seat története a VW csoporttal 1982-ben kezdődött. Az elmúlt valamivel több, mint 40 év rengeteg izgalmas modellt, számos értékesítési és marketingstartégiát vonultatott fel. Voltak igazán jól sikerültek és voltak kevésbé. Úgy vélem, hogy a mélypontot a 2005 után kezdődő de’Silva által tervezett modellek jelentették. Ennek a korszaknak vége és újra olyan autók kerülnek ki a spanyol gyárból, amelyek megdobogtatják a szívet. De a márka magára találása nem ennyire egyszerű.

olvass tovább

Zöldülő igények - Seat Leon plug-in hybrid (PHEV)

Alig pár nappal azután, hogy részt vehettem a Cupra spanyolországi bemutatóján, amelyről a cikket pár napja lehet olvasni az oldalon, máris a visszafogottabb Seat Leon volánja mögött találtam magam. A szerénység ebben az esetben 41 lóerő különbséget jelent és nagyjából 10% -kal kevesebb pénzkiadást. A forma és a funkció természetesen azonos, így valószínűleg a fő volumen továbbra is Seatból fog érkezni, ha a Leon kerül szóba vásárláskor.

olvass tovább

Leonparádé – Seat Leon kombi 1.5 TSI DSG mHEV

A Seat sok évnyi mélyrepülés után újra a fény felé tör és igyekszik visszaszerezni azt a pozícióját, amelyet sok éven keresztül birtokolt és ami eredendően az övé. A sportos márka, amely megjelenésében, dinamizmusában más, mint a VW konszern többi tagja. Elérhető árával inkább a tömegek felé nyit, de azokat érinti meg, akiknek többet jelent az autózás, mint csupán annyit, hogy A pontból B-be jussanak.

olvass tovább